Thursday, January 6, 2011

si oren yg cun

sy ingat dia hilang
menghilang
terhilang
hari2 sy bukak fb dia...
nak follow respon...
carik2 xde
baru je rase nak report polis...
smpai la rase...nk tgk dia ada update blog x...
baru sebentar td
tgk2
ADA...
siap tag sy lagi...
aishhh...
cik anisah ahmad...nape xreply post fb tu...
lu bikin gua cncel plan sje....
haiiyyaaa~
pape pun...maceh!! bg aku idea...nak tulis ape ari ni...sebab,,, azam aku nak tulis blog hari2 kalau boleh sblm praktikal nie...hehe...
tp yg jelas...ini bakal jd entri terburuk aku...
semuanya melibatkan aku...
sebab biasanya kalau yg melibatkan candid...
pasti gmbar tue xkan mempesonakan sesiapa..
boleh2 lagi...si mulut muncung seperti aku...

sedang mencari kutu di kepala akak kt depan tue...
kina : byk ni kak...
akak tue : tarik2 pelan sket...sakit...
lol
sori kak...xkenal...jd xcinta....
gurau2 aje..

bila cndid ini la jdnya...xde da yg ayu mayu...

 ini aksi apabila sedang amek gmbar...tbe2 pekerja kinokuniya lalu sebelah...takut kene marah sbnarnya..haha..gubra..klaka muka aku..

aku mmg minah muncung...xkira la pkai bj kaler ape...xtgk kalau merajuk lagi ni... =P

punya la kobek gmbar2 lame...utk siapkan entry ni...rupe-rupenya...waste je...bila carik2 kt album lame xjumpa...sekali bukak je kat album baru...berlambak...ini gmbar yg layak tunjuk kt public tanpa disaman oleh sape2 la nie...yg xlayak tunjuk xpayah ckp la...bersepah...
rupa-rupanya...folder album baru aku...penuh dgn aksi cndid yg mencederakan mata aku sendiri...
lol..
mek...im done...
byk kan..
aku xleh pilih salah satu
jd aku letak la yg mampu
=)