Sunday, February 20, 2011

random


salam....hye...
banyak perkara nak tulis...nak cakap...tp mase xde...
ditambah pulak...line tenet da berkubur kat umah...disebabkan kabel dicuri orang...
hari2 org tue kene sumpah dengan abg aku...haha..kesian...
ntah bila la telekom nak pasang yang baru
skang tgh pk untuk cuba Unifi pulak
skang ni..nasib bek..kt sekolah ade wireless..boleh la lepas rindu dekat tenet...
saya bukan gler internet...kalau xde internet pun...i xkesah...xperlu la smpai kene beli broadband..
kalau dalam adik beradik...aku la yang paling xmelatah bab2 teknologi...xkesah sgt pun...kalau yang lain tue...bangun tidur..semuanya depan komputer...gajet lak canggih je..especially abang2 aku...aku?...ada ape dengan aku...skang ni baru je pandai pasang angan nak memiliki beauty with intelligence...tapi bila la boleh beli...??
tapi...betul la kate seorang kawan...kalau bile da keje...balik penat2...memang best cuci2 mata surf internet...
itu la cara release tension di zaman moden ni...
aku remaja zaman siber

lately
terlalu banyak bermain dengan perasaan..
2 minggu lepas memang teruk...sebab angin kus kus aku datang...
macam ada angin taufan dalam diri...asyik nak ribut je...
xpernah tenang laut dlm jiwa aku ni...
tp skang...alhamdulillah...hilang da angin kus kus tue...
da boleh tenang dan senyum semula
susah jadi perempuan...banyak sangat bermain dengan perasaan
"lelaki"...jangan cakap ko x mengerti...sebab aku pun x paham dan tiada jawapan!..
syuh2...

oke lari da...

tapi yang best..adalah sepanjang minggu ini...
pe yang boleh saya cakap...manusia hanya boleh merancang...tuhan yang menentukan segalanya...
siapa sangka...abangku...yang ku sangka akan ku ketemui hanya pada awal tahun hadapan..iaitu tahun 2012 ...ada di depan mata skang ni...da hampir 10 hari abang saya berada di rumah....
HAPPY....SYUKUR..
bosan tau jadi anak tunggal kat umah...
sebulan jugak la jadi anak tunggal...
baba ng mama bz memanjang...
tinggal aku sorang2...untung2 ada ashraf yang temani miena...
tapi kalau caff g school balik lambat
sorang2 la aku...
jadi skang abang da balik...da boleh kuar lepak2 kat kedai mane pun yang aku nak...
abang lak cool...layan je aku nak g mana
setiap petang keluar...lepak2...malam pun kalau boleh...nak keluar lagi....
dan yang bertambah best...adik pulak da habis exam hari ni...yipee2...tmbah lagi korum...
da xde masalah kebosanan da bila nak kuar...sebab ramai peneman...
hehe...
kuar sorang2 xde masalah...aku suka je...
boleh shopping laju2...dan pegi mana2 je...BEBAS
tapi yang masalah bila kuar selalu lapar...
jadi itu memang masalah besar...sebab xkan nak makan sorang2 kat bumi sendiri ni...jadi nak xnak kena tapaw bawak balik umah...
da sejuk...xbest la

dan yang best lagi....kereta aku da berbulan x basuh...aku tau...students tengok kereta aku semacam sebab ia berbedak sakan mengalahkan tuan dia
niat hati memang nak basuh...tapi apakan daya...wax tayar xde...jadi malas la buat sebab xckup alat...
nak hntar car wash...memang nak buat...
tapi belum sempat aku hantar car wash...
abang yed da basuh kete aku...
yeah2...
maceh la abang yed...sebab buat hidup aku makin bermakna...
skang debu no more...say yes to shiny shiny
yipee2
untung ada abang...walaupun ada 2 orang je...tapi banyak faedahnya...
hehehe

rupa-rupanya senang je nak rase bahagia kalau tiada angin karina yang datang..
bende simple pun leh buat kita melompat2...tapi kalau angin xbaik...jgn harap la...orang hntar jambangan bunga ros putih yang paling besar pun...susah nak senyum...senyum dlm hati je...ala2 implisit..grrrr

dan satu lagi....betapa la...betapa la...nak g tgk konsert maher zain....tapi apakan daya...bila da jauh ni...nak kene mintak permission dari pihak atasan dulu nak g jauh2 ni..dan kebiasaannya memang kurang bagi la...berlubang je rase hati aku ni...rase rugi la
tapi nak buat cmne...doa2 la...jupe maher zain dekat masjidil aqsa kat dalam taman tamadun islam
palestine tomorrow will be free
heeee~

baru je nak share lagu baru maher zain ...insyaAllah versi malay dari youtube...tp akses kene blok...lupe lak..ni kan dekat kawasan sekolah...hahahahhahaha

keje banyak ni....minggu ni sahaja ada 4 program...bermula dengan esok...sekolah ada sukan...so sehari da x mengajar..tapi aku buat kelas tmbahan pada sebelah petang..berasap je student bila aku cakap aku nak buat kelas..haha...hari khamis lak...ada 3 program...bz jadi cikgu ni...
keje aku sendiri pulak makin banyak menimbun...lesson plan, nak tanda nota students, nak stadi lagi...nak tanda latihan lagi dan sebagainya...
papepun
semoga minggu ni lebih baik dari minggu lepas...

dan secara tibe2 aku nak cakap
i love my family, my cuzie and also my close friends
.......
=)


:: loya...sebab sedang menanda nota students yang tebal macam buku teks ::