Sunday, February 13, 2011

Tahniah buat kak yani dan suami


didapati hari ni macam ada sedikit mase untuk mentulis...
walaupun memang sibuk sekarang...dan memang banyak benda nak kena fikir...
tapi saya sangat suka keadaan sekarang...terasa diri ni hidup semula...lepas genap 2 bulan bercuti...
skang otak perlu diperah sebanyak yang mungkin...supaya dapat menjadi guru yang kreatif dan tidak membosankan....thats my wish and also my promise to my students
"ingat dalam kelas cikgu...jangan harap kamu nak tidur atau nak duk statik je...cikgu akan pastikan kamu bergerak sana sini"
chewahh..bukan main aku menabur janji dan menyerlahkan kredibiliti...wueekkk...
lepas tue skang pening...macam mana nak kekalkan elemen kreatif dalam kelas...
minggu pertama, kedua...ketiga...insyaAllah...boleh lagi...harap2 minggu seterusnya aku xkan kering idea...
aminn..

kak yan atau Puan Suriyani is my guru pembimbing...seorang yang gila2, lawa dan kelakar...skang...dan jadi macam kawan kte orang ni...kak yan ni jenis yang xkuat makan..sekali je dia makan kat kantin sekolah...dia cakap perempuan kena jaga badan...hahaha...cntiklah badan aku...bila duk kawan ng kak yan ni...sebab aku pun makan sekali je kat kantin sekolah....alhamdulillah...student pulak...semuanya ok2...klaka2...hari2 puji cikgu....tapi maaflah eh...cikgu xde duit syiling nak bagi...hehehe...dan apa yang paling penting harap mereka paham la ape yang saya ajar....cikgu dia ni dulu tyme dekat uni selalu kene tegur dengan lecturer sebab cakap laju..harap2 saya dapat perlahankan kelajuan percakapan saya sepanjang praktikum ni...

semalam, saya dengan kak yan pergi kenduri kak yani...salah seorang guru di SMKATJ jugak...kak yani juga merupakan salah seorang guru akaun kat sekolah ni...saya replace satu kelas kak yani...ni snap2 semasa kenduri kak yani =)



kak yani dan suami serta kina dan kak yan




tahniah kak yani


bila melibatkan hal2 kawin...gmbar2 dia kena besau2 sket..hehe..
oke thats all...
kembali menyambung kerja...
daaa~