Sunday, May 22, 2011

KualaTerengganu - Kuala Lumpur, Kuala Lumpur - London


jom ke next entry
assalamualaikum
ini adalah antara entry yang paling ringkas dan laju yang pernah saya buat...
sekali post 3 entry
yeah.. im going to UK to night
and sangat kalut
but nak jugak update
everything nampak macam da setel
dan kepala saya pun mcm xberapa nak betul skang ni...
sebab letih sangat buat preparation...
beg yang akan dibawa malam ni hampir 40 kilo
segala macam makanan tradisional yang kak nor pesan saya bawak
nmpaknya xmerasa la saya nak mkn western
makan nasik cicah budu hari-hari la saya...maklum la stok banyak
hahahaha
ya Allah semoga kau permudahkan dan kau lancarkanlah perjalananku dan adik...
sesungguhnya saya sungguh takut dengan imegresen UK....grrrrr...macam-macam cter saya dengar...harap-harap bila saya smpai nanti dyorang xtnya banyak...
da da cukup la bercerita...i got to be ready now..
flight malam ni ke KL jam 9.20 malam
and flight to UK jam 8.30 pagi esok..
semoga kakak dan adik selamat sampai..
iffah...tggu Miena di London k...
mish u so very much..
=)


cover passport saya...baikk punya...cool kan...hehe...tampal muka sendiri is better than tertonjol logo imegresen...heee~


pasport 2 tahun...akan cepat je tamat sah laku...percaya la..



semua dokumen ini adalah nadi pada journey saya...tiada salah satu mati la...harap-harap semuanya da x tertinggal...pasport, invitation letter, ticket and duit pound sterling...lain-lain yang kecik-kecik tue harap semuanya da complete...
oke, da smpai mase untuk bersiap...insyaAllah...blog ni akan sentiasa di update bila saya da di UK nanti...nanti kita kongsi-kongsi cter k...heee~~
Ya Allah, please safe my journey
aminnn
~