Friday, March 18, 2011

i will keep my promise


InsyaAllah
Julai tahun ini
jika panjang umur dan murah rezeki
and if my health condition allow me
saya akan menunaikan semua janji-janji yang sudah saya taburi
kepada cuzie serta sahabat handaiku
saya akan melawat mereka semua
penjelajahan bermula dari Tumpat, Kelantan
mara ke Grik, Perak
singgah di Penang
kemudian terus ke Sg Petani, Kedah
lepak-lepak kat Petaling Jaya
and maybe berakhir di Shah Alam
kawan-kawan diselatan kene tunggu waktu lain dulu
<<>>
harap bukan omongan kosong lagi
lawatan pertama ini adalah kepada mereka yang paling dekat dihati
dan juga kepada mereka yang paling kerap aku tabur janji
hehehehe
i will be there after a month not in Malaysia
that y kena tunggu Julai
kalau x after habis praktikum da boleh memulakan misi
insyaAllah

:: rindu bangat sama kamu semua ::

mulai saat ini juga setiap undangan perkahwinan akan saya penuhi
i will
insyaAllah