Saturday, March 26, 2011

apa yang disibukkan last week


bercakap mengenai last week
buat hati aku rase lega
sebab semua perkara yang terbeban di hati da setel
jom snap-snap minggu ni

minggu lepas i ditugaskan jadi
hakim padang
untuk acara lompat jauh, lompat tinggi ng merejam lembing di peringkat daerah
kebanyakan acara 
aku pegang bendera je
hahaha
ingatkan akan bertugas dalam keadaan panas terik mentari
itu la yang siap beli glove bagai
rupanya
hari-hari hujan
nasib baik x demam
4 hari bertugas kat kompleks sukan ni
bermula hari dari hari isnin smpai khamis

gambar kat bawah ni
tyme bertugas 
untuk acara lompat jauh L15
kalau angkat bendera merah maksudnya batal la lompatan



 memerhatikan lompatan

 nampaknya batal ye
cuba lagi

 putih sedia, merah batal
cikgu siap pakai glove lagi
panas ke? macam hujan je
hahahaha

 budak-budak busuk
HAHAHAHA

cikgu yang asyik tutup hidung
HAHAHAHA

letih pegang bendera kita jadi pencatat la pulak ye

nak dijadikan cerita...lecturer pulak tyme ni la dia nak datang observe...jadinya...ulang alik la aku dari padang ke sekolah...lecturer datang ari khamis
disebabkan tue aku kena g sekolah jugak sebab nak pastikan budak-budak ni bersedia
bukan i je yang perlu prepare
mereka pun
huhuhu
jadi ari khamis tue
bila nampak merc comp hitam masuk dalam pagar sekolah...tau da kete siapa
Dr Zahari is coming
cuak habis aku ni....first tyme mengajar dalam keadaan yang terketar-ketar
smpai student semua tahan gelak tengok aku
jahat eh korang
tapi alhamdulillah
Dr cakap amat memuaskan dan teruskan usaha
Dr cakap kalau awak teruskan usaha macam ni boleh la bagi A
itu merupakan suatu cabaran untuk aku
sebab xmau la bila dia datang observe kali kedua dan ketiga nanti prestasi merosot pulak
maksudnya kena sentiasa kekalkan prestasi
terima kasih Dr...
insyaAllah saya akan berusaha lebih gigih lagi!!


 thank you Mr ABM
habis buku cek baba ng mama aku pinjam nak buat mengajar
hahahaha

::alhamdulillah::



hati sedang sugul memikirkan abang k yang akan berangkat ke Mesir lagi 2 hari dan adik akan balik ke UIA da minggu depan...back menjadi anak tunggal...BOSAN!
I WILL MISS U DAMN MUCH MY LOVELY BRO AND SIS
=(