Wednesday, June 1, 2011

bank holiday sales


salam...hye semua..
hurrmm...ini adalah kali pertama...sy post something about apa yang saya berjaya shop
maybe saya terlalu teruja sampai perlu beristigfar banyak kali...
hahaha
sebagai pengetahuan...saya bukan gila brand punya orang...
sebab pada saya...barang branded gile pun..kalu kita pkai xnmpak cntik...xguna jugak...
jadi baik bersederhana shj dlm membeli
wang pun xhbs...baik simpan wang buat pegi melancong kan?...
tapi sejak datang sini...aishhh...mcm mane nak cter eh...
ada some item yang dekat malaysia...yang mahal tahap bila masuk kedai tengok sahaja contohnya mcm Clarks, Hush Puppies, Mark and Spencer, Dorothy Perkins and some other brands yang lupa nama...
u know what??
harganya kat sini adalah sangat-sangat-sangat mengoda...lebih2 lagi bila ada sales!!!!!!
oke, i show it here...some item yang dapat dengan harga murah smpai hari ni pun rasa suka
jeng...jeng...jeng....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



 my heels..da lama jd idaman kalbu nak pakai kasut mcm ni....ready to know the price ok...1..2..3...its Clarks and i pay it for £15..cuba la convert dengan rm5,,,, then harga duit malaysianya hanya dalam rm75.....yipeeeeeeeeeee!! kalau dulu selalu gak masuk butik clarks dekat midvalley...harga yang paling murah boleh didapati dalam rm200 ke atas...mase tue pun saya da pakai clarks structured...beli harga rm50 sahaja dari kawan abg ipar saya yang belajar di UK..saje je masuk butik clarks tu sebab excited nak tau harga jual kat malaysia berape...sory to say...saya pakai kasut harga RM283...tiba-tiba rasa kaya....hehe...worth kan...banyak gila da saving tuu...
actually xtau pun bila nak pakai kasut macam ni...tapi yang paling sooner is my convocation day..so,see u there k..hee~

kasut adik saya.. Clarks £14
kasut kak gee...Clarks £12

kasut adik jugak Clarks £10


total price beli 4 pasang kasut adalah dalam £45...peace!!!! jom carik barang branded lagi...tapi yang murah punya...heeee~
psssttt: harap-harap sempat la dengan summer sales!
Spring pun x habis lagi ni...