Monday, April 11, 2011

wow!!!


dulu masa sem 4 sy pernah dapat offer
pertukaran pelajar
selama 4 bulan atau 1 semester
tyme tue UPSI giat buat pertukaran pelajar hingga serata Malaysia...sampai ke negeri Sabah pun dihantarnya
sy pulak dapat offer ke UUM atau USM
tapi xpergi pun...sebab konon nak jaga pointer...huhu..padahal  jiwa x kental
tapi...itu cerita dua tahun lepas iaitu tahun 2009
cerita tahun 2011 ni....terkejut jugaklah eden bila dengar
junior-junior saya....tahun ni...dia orang dapat offer exchange student
nak tau ke mana??...ke United Kingdom..selama 4 bulan atau 1 semester
gile wehh...
bestnya...
UPSI memang nak menginternationalkan studentnya
skang memang nmpak sangat ia berusaha ke arah itu..
itu x termasuk lagi...dengan kawan-kawan TESL saya yang tengah buat praktikal dekat Korea Selatan skang ni...memang jeles habis...sebab aku tengok dy org ni macam berjalan je keje...hahahahaha.orang jeles memang cakap macam tue..

so berita yang saya dapat ni memang la WOW...and kalau saya jadi junior...saya rasa saya akan angguk kot masuknya terima tawaran tue...sebab bila lagi nak blaja kat oversea..4 bulan je pun...aku rela..haha...biar pun result aku maybe akan hancur luluh...huhuhuhu

sekian berita jam 6 pagi
papai~