Friday, April 8, 2011

passport ke dunia khayalan


pertama sekali nak cakap
yeay...yeay
smbil lompat tinggi-tinggi
cter yang aku minat dari form 2 lagi
memang tersangat minat
skang da berjaya beli dlm bentuk cd
ape la..... itu pun nak cter ke
memang nak cter...sebab dulu aku pinjam dr PAE je...
hahaha
skang bila cter ni main balik dekat tv
and aku pun join tgk balik
dan disebabkan boleh tengok hari jumaat je 
sebab keje punya pasal
aku pun rasa macam
xleh jadi ni...nak kena beli jugak
nak di jadikan cerita
minggu lepas memang kaw2 la aku carik
serata kedai cd aku pegi
tapi...yang memeranjatkan...stok kat semua kedai da hbs
yang paling sadis...ada kedai yang aku pegi tue...
aku tanya cter tuuuttt ade x...
pas tue salesman tue ckp
baru je td hbs...last stok... 
nak dijadikan cter lagi...
kedai last yg aku pegi tue pun same
bila aku tnye cter tuuuttt ade ke x
dia ckp da hbs
sedangkan aku tgk dekat meja kaunter ada 7 kotak cter tuuttt tue
aku tnye la...hbs itu sape punya
itu semua orang da order dik
aku cakap...alahai gilanya
tapi aku pun same la
jadinya aku pun tempah la jugak kena ikut q
nak jadikan cter lagi...bila aku bukak buku booking
tengok senarai nama orang order tue
berderet semua nak cter yang aku nak jugak
cter ape ni
cter ALL ABOUT EVE la babe...
hehehe
petang tadi orang kedai cd kol...stok da smpai
aku ape lagi...malam sket aku pegi amek


muka aku gembira tahap orang dapat darjah kebesaran datuk da...alahai lena la aku tdo mlm ni...nak dijadikan cter jugak...aku baru je balik dari kedai MVL Entertainment kat Giant ni...terus amek gmbar..sebab teramat suka.
leh stat koya balik da la lepas ni..
ohhh JANG DONG GUN.

minggu lepas nak di jadikan cter jugak...pegi bakery tinggal no hp kat kedai bakery...gara-gara nak beli puding...puding yang nak da habis...jadi orang kt kedai tue ckp...tinggal no hp nnti akak kol bila da ada...jadi smpai skang xkol2 lagi....Pegi kedai manik pulak...tinggal no hp kat kedai manik gak...sebabnya pun stok yang aku nak da habis...alahai...itu cter minggu lepas...yang smuanya aksi kena tggal no hp...semata sebab xde stok...tp yang paling bgus...kedai cd ni la...sebab da kol...and aku da dpt..YEAY..YEAY..