Friday, July 6, 2012

Senyum sampai ke telinga, boleh x? =D


Assalam Semua.....
Hari ini...HAPPYYY...Alhamdulillah
parcel dari jauh da berada di pangkuan ribaku sekarang...
happy sangat-sangat
lama tunggu.....



royal mail



taraaa....Fossil handbag!!


yeay..da boleh pakai satu set...handbag ng purse.


pandangan belakang


kunci ni la yang mahal...hehe


gulp...kalau kat malaysia memang la aku x mampu nak beli


sejak bila aku gila Fossil? aku gila pada fossil sejak pergi UK tahun lepas...
aku bukan la jenis yang branded sangat..barang mahal-mahal aku xberapa pandang...
tapi bila masuk je kedai fossil kat Cheshire Oak Designer Outlet, Chester
aku dengan adik terus jadi gila
kegilaan tue berlangsung sampai sekarang
memang aku suka habis la dengan brand ni...sebab tengok brand lain macam Radley, Long Champ, Clarks, CK, sampaikan Coach pun xde la aku seangau ini...
thanks a lot kak nor
love you!!

psst : Encik Tunang, hantaran kawen nak Fossil lagi boleh x? hehe =p

lots of love,
kinakira